augustus 8, 2017

Service

Service bij Energie for Food

Onze service kunnen wij kort omschrijven met het woord “Maatwerk”.

Uiteraard hebben we de basis gestroomlijnd, maar bijvoorbeeld de frequentie van onze informatievoorziening, de frequentie van de marktupdates of de persoonlijke aandacht, u stemt met ons het best passende model af.
Bij vragen of mededelingen hanteren wij een responstijd van 48 uur. Uw servicevraag is bij ons te allen tijde in goede handen en wordt gegarandeerd naar tevredenheid opgelost.

Per ondernemer is de behoefte verschillend en kunnen de wensen nogal uiteen liggen. Des te meer reden om voor iedere behoefte een passend servicemodel te ontwikkelen. Heeft u bijvoorbeeld meerdere locaties, dan kan de administratieve verlichting een rol van betekenis hebben. Wij kunnen de volledige administratie en controle voor u verzorgen.

 

Is de hoeveelheid van uw energieverbruik passend om een complex energieproduct te kiezen, ook dan kunt u verwachten dat de service en informatievoorziening omtrent de risico’s en mogelijkheden voor u een pasklare oplossing zijn.

Afhankelijk van het door u gekozen risicoprofiel wordt u met regelmaat op de hoogte gehouden van de mogelijke voordelen welke behaald kunnen worden door automatisering of anderszins.

Kortom, onze servicedesk staat voor uw vragen klaar. Wilt u direct contact?

Dit kan telefonisch of middels het contactformulier.